miercuri, 1 decembrie 2010

Calitatea pentru consumatori

     Circulația liberă și deschisă a produselor, bazată pe legea cererii și a ofertei, îi detrmină pe consumatori să devină mai activi în procesul de cumpărare, orientându-se spre calitate. Un produs este de calitate atunci când acesta are anumite proprietăți care îi conferă aptitudinea de a satisface, conform destinației acestuia, necesitățile consumatorilor. Calitatea, prin definiție, atrage, așadar, atenția asupra utiliății finale a produsului. Consumatorii își doresc ca produsele și serviciile achiziționate să le satisfacă nevoile pentru care au fost alese și să justifice raportul calitate-preț. Dacă prezintă defecte de calitate și daca ați păstrat bonul de casa, chiar și mătura poate fi înapoiată vânzătorului în termen de 30 de zile de la achiziționare... :)

2 comentarii:

  1. In Romania cu greu mai gasesti un produs care sa respecte criterile de calitate si cu atat mai putin sa iti primesti banii inapoi.....Dar speranta moare ultima :))

    RăspundețiȘtergere